زلال حکمت

زلال حکمت
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان زلال حکمت و آدرس zolalehekmat.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





چت باکس



ای داغدار روضه ی آقا ؛ رسول ترک

ای مورد عنایت زهرا ؛ رسول ترک

تو عاشق حسینی و من عاشق حسین

من رشک می برم به تو اما...رسول ترک

دست کریم حضرت ارباب و اشک تو

ای قطره ی رسیده به دریا ؛ رسول ترک!

هنگام اشک و ناله بر ارباب بی کفن

ای کاش می شدیم سراپا رسول ترک

حر و حسین و توبه و این قصه ی عجیب!

حل کرده ای تو راز معما ؛ رسول ترک

هر (یا حسین) گفتن تو (با حسین) بود

من عاجزانه ناله زنم: یا رسول ترک!

در مجلس عزای تو ارباب با وفا

از راه لطف، می شوم آیا رسول ترک؟

............................................

سروده ی : محمد حسین تقوایی

...........................................................

روح آسمانی عاشق دلباخته ی حضرت ارباب؛ مرحوم حاج رسول دادخواه خیابانی (رسول ترک) غریق رحمت واسعه ی حضرت حق و همنشین اربابش حسین (ع) باد.

 

 



نظرات شما عزیزان:

ebrahimi
ساعت13:54---19 دی 1391

نمیدانم کبوتران بقیع چه حالی دارند
نمیدانم مسجدالنبی چقدر برای گوهری که در سینه دارد بانگ خواهد زد
نمیدانم صحن های پر باران چقدر سیاه پوش خواهند بود
ولی کاش کبوتری بودم کنار خاک بقیع بر مناره مسجدالنبی
و خداوندا کاش کبوتری بودم سپید سپید و سرشار از عشق بر آن گنبد طلا
مولای من میگویند اگر از دوردست ها هم سلام کنید شما میشنوید
السلام علیک یا رسول الله (ص)
السلام علیک یا حسن ابن علی (ع)
السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا(ع)


فقیر
ساعت8:01---17 دی 1391
سلام علیکم

ایشان کی هستند؟؟


shafiei
ساعت22:17---15 دی 1391
آدمی اگر فقط بخواهد خوشبخت باشد به زودی موفق می گردد ولی او می خواهد خوشبخت تر از دیگران باشد و این مشکل است زیرا او دیگران را خوشبخت تر از آنچه هستند تصور می کند.


shafiei
ساعت21:41---15 دی 1391
وقتی موضوع رو فهمیدم خیلی تعجب کردم ...

به گیله مرد گفتم : آخه فلانی چرا !

سری به تاسف تکون داد و گفت : دوست من چرا تعجب میکنی ؟! شیطان به دنبال آدم کج و کوله که سرتاپاش گناه و تقصیره که راه نمیوفته ! اتفاقاً دنبال آدمهای راست و درسته !

وقتی مغرورت کرد که آدم خیلی مومنی هستی و بهتر از تو دیگه وجود نداره ،

وقتی چند تا تعریف از اینور و اونور شنیدی و خودتو باد کردی ،

وقتی فقط عیب دیگران رو دیدی و از خودت غافل شدی ،

وقتی دو تا التماس دعا شنیدی و فکر کردی خبریه ،

در واقع خودت خبر نداری که سر سفره ی شیطان نشستی و سرنوشتی مثل برصیصای عابد و بلعم باعورا رو داری برای خودت مینویسی ...

به گیله مرد گفتم : راست گفتی ؛ دزد به آدمی میزنه که ثروت هنگفتی داره و چه ثروتی بالاتر از ایمان ...



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 15 دی 1391 ] [ 21:34 ] [ محمدحسین تقوایی ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو مطالب
ارديبهشت 1393
فروردين 1393 اسفند 1392 بهمن 1392 دی 1392 آذر 1392 آبان 1392 مهر 1392 شهريور 1392 مرداد 1392 تير 1392 خرداد 1392 ارديبهشت 1392 فروردين 1392 اسفند 1391 بهمن 1391 دی 1391 آذر 1391 فروردين 92
امکانات وب